تراریوم شامادورا طرح هندوانه

سلام دوستان عزیزم من به مناسبت شب یلدا تصمیم داشتم برای مادرم تراریوم خریداری کنم ولی از این جهت که تایم ندارم حضورا مراجعه کنم تصمیم گرفتم خریدم را آنلاین انجام بدهم ولی واقعیتش نمیدانستم از چه فروشگاه آنلایی خرید کنم که در رابطه با کیفیت و ظاهر تراریوم خیالم راحت باشد .



 امروز همکارم یک تراریوم بسیار زیبا از گلخانه منتخب خریداری کرده بود و به من پیشنهاد داد که از فروشگاه آنلاین منتخب خریدم را انجام بدهم و من از بین تراریوم های بسیار زیباشون تراریوم شامادورا را انتخاب کردم که امروز به دستم رسید،  واقعا کارشون عالیه، این تراریوم ترکیبی از شامادورا و اچینو رنگی می‌باشد که در داخل  باغ شیشه‌ای یک عدد شامادورا و شش اچینو زیبا قرار دارد .تراریوم زیبای دیگری که همکارم خریداری کرده بود اسمش تراریوم طرح هندوانه است که میتوانید اطلاعاتشس را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.